недеља, 14. август 2016.

4 OMILJENA FILMA

Iako je ostalo malo vremena do kraja raspusta, nekima je možda dosadno ili ne znaju koji film da izaberu, zato bih vam predložila 4 filmova koje sam ja pogledala.

1. THE DUFF 

Bjanka je na završnoj godini srednje škole. Ali, njen svet je pred raspadom kad sazna da je ostali đaci znaju kao „Ružnu debelu prijateljicu“. Zato, uprkos upozorenju od strane omiljenog nastavnika, ona se ne obazire na potencijalne opasnosti veze sa Tobijem, već traži od simpatičnog šaljivdžije Veslija da joj pomogne u stvaranju novog imidža.  

Ovaj film je odličan za one koji žele da budu drugačiji od ostalih, ali ih društvo ismeva.



2. TAKEN

„Taken“ je super triler predvodjen nadasve kul i talentovanim Liamom Nisonom, koji je, iako opleten zestoko od strane nekih uglednih kritika lako nasao put do publike koja svakako nije ostala ravnodusna. Prva asocijacija kada me neko pita za ovo ostvarenje je svakako „Bornov Indentitet“ za ljude u srednjim godinama, sa nista manje akcije, vesto ispoliranih scena i dosta napetosti koja ce vam drzati paznju od pocetka do kraja.

Ovaj film svideće se onima koji vole da gledaju akcije.



3. MEAN GIRLS


 Petnaestogodišnja Cady Heron (Lindsay Lohan) dolazi u novu srednju školu North Shore nakon detinjstva provedenog u Africi i odmah se nađe na meti proračunate i omiljene grupice koju predvodi hladna, ali lepa Regina George (Rachel McAdams).
Cady-in problem nije samo to što je nova i drugačija, već i što se druži s Regininim bivšim momkom Aaron-om Samuels-om (Jonathan Bennett). Aron je, naravno, savršen primerak jednog adolescenta – najveći frajer, cool, dobar učenik, dobar sportaš i ne bi ni mrava zgazio, pa kao takav postaje Cady-ina prva ljubav.  


Film je sličan prvom,  ko dovoljno želi nešto to će mu se ostvariti samo treba biti dovoljno uporan.







4. THE FAULT IN OUR STARS



( Krive su Zvezde ) – Radi se o adaptaciji istoimenog romana pisca Dzona Grina, koji je bio izuzetno popularan medju širokim spektrom čitalaca. Priča prati dvoje mladih ljudi, koji se upoznaju u grupi za podršku bolesnima od raka, i od tada uprkos njihovoj bolesti, ljubav cveta, a oni pronalaze veru u život.  

Pravi film za one koji vole da gledaju ljubavne filmove. 





 Nadam se da će vam se svideti ovaj post, pišite u komentare šta vas zanima, o čemu da pišem u sledećem postu.
htdrhbysetd





ogrdhbydvfd







28 коментара:

  1. Gledala sam The Duff i Mean girls,ali me baš interesuje ovaj Taken.Hvala na preporuci.Prelep blog.Uclanila sam se i volela bih kada bi pogledala moj blog.

    Inace,na mom blogu je veći internacionalni giveaway,ako žeilš možeš učestvovati.
    Anja's World

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan izbor. Složila bih se u potpunosti. NAPOKON BEZ TITANIKA, AAAH!
    Možete posetiti moj post, bila bih veoma zahvalna, svaki čitalac i komentar su mi neizmerno bitni jer sam nova i ne baš iskusna i profesionalna kao vi http://firstblogofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Gledala sam film The Duff, a Mean girls želim pogledati već dugo. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Za Taken sam cula ali ja nisam pogledala,nije mi nesto privukao paznju,a ostale sam pogledala.Volim da citam ovakve postove pogotovo leti jer tada volim da gledam samo filmove :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! I dodala sam te na Google+ :) <3 Super blog x


    www.beautiliciousd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo kul filmove si predlozila.Obozavam ih sve.
    Ukoliko zelis da se pratimo, javi mi se na blogu.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala sam sve filmove osim Taken. A najdraži mi je The DUFF. Super post! ♥

    Učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi bilo jako drago kad bi i ti u moj. :)
    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Gledala sam The DUFF, nije loš, i Krive su zvezde koji me je oduševio. Super post ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Gledala sam sve tvoje omiljene filmove sa ove liste, a najviše mi se dopao The DUFF. Blog ti je jako lep, učlanila sam se pa ako želiš pogledaj i ti moj i ako ti se dopadne učlani se :)♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post. Filmovi su odlični, a od navedenih gledala sam samo Mean girls i The Duff. Izgled bloga je presladak. Učlanjena sam u tvoj blog, pa bih volela da mi uzvratiš. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati mok zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan izbor filmova! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi q&a.
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. obozavam taken!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/august-wish-list.html

    ОдговориИзбриши
  13. http://marijaarmus.blogspot.rs/ super si pogledaj moj blog

    ОдговориИзбриши
  14. Super predlozi, sigurno ću pogledati neki od tih filmova, planirala sam svakako da pogledam "krive su zvezde"jer sam čitala knjigu...

    ОдговориИзбриши
  15. Odlične sugestije! Pogledala sam sve navedene filmove i apsolutno ih obožavam, naročito TFIOS. Vjerujem da će se i ostalima dopasti :)
    Novi post je kod mene pa pogledaj: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Super filmovi, sve sam pregledala, odličan izbor!

    ОдговориИзбриши
  17. Aiiiii skoro su nam svi filmovi među omiljenima,i odličan post <3

    PS. Zapratila sam te,jer ti je blog super,ako želiš možeš uzvratiti jako bi mi značilo <3 Iii da pišem knjigu,u zadnjem postu je kratak uvod,jako bi me zanimalo tvoje mišljenje o tome <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  18. Prokomentirala sam vec ovaj post, jedva cekam sljedeci!
    Novo kod mene pa pogledaj: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Sve filmove sam odglrdala i može se reći da su mi jedni od omiljenih! Ako hoceš zaprati me na blogu. Mnogo bi mi značilo, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  21. Super filmovi, pogotovo TFIOS, on mi je najdraži film nekako. Ako hoćeš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam <3.
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  22. Odličan post! Pratim te pa ako želiš uzvrati: http://mlmr16.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. Jako dobar post ,nisam gledala ni jedan od ovih filmova.Cine mi se zabavni nadam se da ću ih nekad pogledat.
    Mi smo nove blogerice i puno bih nam znacilo da nas zaprati,mi tebe vec jesmo :)


    EM


    ОдговориИзбриши
  24. Divan post, odgledala sam sve te filmove... ^_^

    Ja sam nova, pratim te, ako si slobodna pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati.. https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  25. The fault in our stars je odlican i mnogo tuzan, ispalakala sam se ko ludak dok sam gledala xD

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  26. Ja sam gledala film The Duff i to mi je omiljeni film.
    Odlican post !

    Uzvrati follow !

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши