четвртак, 11. август 2016.

SERUM ZA KOSU - BALEA

Serumi daju lepu završnicu krajevima, naročito ako su problematični. Samo dobar serum može prekriti oštećenja kose. Štiti kosu od spoljnih uticaja i može se koristiti kao zaštita od toplote.


Bočica je od čvrste plastike sa dobrom pumpicom zahvaljujući kojoj se lako dozira.
Serum je gust, ali ne masti kosu.  Lepo obloži dlaku, učini je glatkom. Njegov efekat nije samo trenutan već traje tokom celog dana. Miris je lep. 
Može se koristiti na mokroj kosi ili na suvoj nakon sušenja. Ja ga koristim nakon sušenja kose. 
Pakovanje ima 30ml i dugo traje. Može se kupiti u dm drogeriji. Cena je oko 400 dinara. 

11 коментара:

  1. Ovaj serum je super, probala sa ga :*
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ga probala. Meni uvijek promaknu ovakve neke stvari i onda se zacudim odakle svi ovi proizvodi hahaha.

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Hi dear! Your blog is very nice! So, I following you now #8. Follow me back, please?
    Have a nice weekend..Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam isprobala ovaj serum ali koristim Gliss Therma Protect ulje za kosu koje je odlicno :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. thank you for your visit my blog and follow blog... ı follow you to.. have a nice day :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga .
    Uradila sam wishlist . Ako te zanima pogledaj i ako ti se svidi moj blog zaprati me pa mi napisi komentar kako bih ti uzvratila :)

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши