субота, 13. август 2016.

TRENUTNI FAVORITI RUŽEVA I SJAJEVA

 Devojke su veliki ljubitelji šminke, a make up ne bi bio potpun da nema ruževa, od tipa devojke i atmosfere u kojoj se nalazimo zavisi da li ćemo izabrati tamnije ili svetlije nijanse ruža, ili možda i sjaj.





Bez obzira kakvo je vreme, kakvu šminku nosite, kako ste raspoloženi nude sjajevi su savršena varijanta za svaki dan. Ovaj essence sjaj se lako uklapa uz sve kombinacije i mislim da bi svaka devojka trebala da ga ima u svom neseseru.

Ovaj sjaj je iz kolekcije hello autumn, može se naći u Lily i DM drogerijama i košta 290 dinara.





Ovaj sjaj je divna nijansa roze, odličan je za leto, lako se nanosi i hidrira usne.
Sjaj možete kupiti u H & M prodavnicama po ceni od 700 dinara.






 Ruž koji me je osvojio, braon nijansa sa blagim odsjajem, idealan je za večernje izlaske. Boja ruža je označena brojem 88.
Nisam sigurna da li može da se kupi u Srbiji, ja sam ga dobila za poklon iz Milana.Znam da može da se poruči preko internet sajta za prodaju, ili ako idete na odmor u inostranstvo. Ako ga kupujete preko sajta cena je 4 €.





Ova savršena crvena boja ruža čini vas otmenim i drugačijim od svih. Ako odaberere crveni ruž nikada nećete pogrešiti jer je crveno uvek in.
Može se poručiti preko Avon kataloga ili internet sajta. Ruž ćete naći u boji coral burst.

Nisam sigurna da li može da se kupi u Srbiji, ja sam ga dobila za poklon iz Milana.Znam da može da se poruči preko internet sajta za prodaju, ili ako idete na odmor u inostranstvo. Ako ga kupujete preko sajta cena je 4 €.Ћаскање је завршено

Ћаскање је завршено


9 коментара:

  1. Sviđa mi se tvoj blog,učlanila sam se.

    http://inesfashionlife.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Najljepsi mi je Kiko ruz, nekako vise volim tamnije ruzeve.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kiko karmin je odličan, velika je šteta što ne mogu da ga nabavim jer bih stvarno volela da ga imam. :(
    Mnogo mi se dopada blog, pratimo li se? Ja sam zapratila ovaj blog. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne nijanse! Posebno mi se svidja ovaj Kiko ruz! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, učlanila sam se na tvoj blog. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican blog, predivan post, uclanila sam se, nadam se da ces uzvratiti http://firstblogofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv post :)

    Mozes pogledati moj blog i uclaniti se ako zelis :) Uzvracam :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. http://marijaarmus.blogspot.rs/ pogledajte moj blog unapred hvala

    ОдговориИзбриши